Saturday, April 16, 2011

Cuti Cuti Melaka

assamualaikumm..

hishh. hari ni rajin pulak aku mengupdate entry. ada saje cerita aku kan. mesti korang pun dah naik muak. tapi takpelah. nak jugak update.
pagi tadi, niat nak siapkan dulu assignment taxation barulah nak update belog. tapi, tengok jam baru pukul 10. on lah laptop kejap. 10 minit je. haa. dah terbabas pulak. assignment tax langsung tak sentuh. tengok jam dah pukul 2. muehehe. pergi mandi dulu, lepas tu solat, lepas tu sambung lagi duduk depan laptop. bila nak buat tax? maybe malam ni lah. kejap lagi nak gi makan meatball dekat IKEA. iskk. tak sabor la..

sambil tunggu cik B, nak cerita dulu sikit..
meh duk dekat dekat meh..
semalam, aku gi MELAKA. yee, M E L A K A. betul betul ni. bertolak pukul 10 pagi daripada bangi. naik motor je. tak caye? memang kena percaya. sumpah aku gi dengan moto je. sampai dekat sana dalam pukul 1. nasib baik cuaca ok. tak panas, mendung je.. mula mula sampai, pergi dekat A Famosa'. ingat nak gi wonderland. tapi tak jumpa.



















oke, ada bakat tak jadi model? muehehe. setakat model cabok je bolehh la kot. then, aku pergi Taman Buaya. ni time dah nak balik. sekejap giler kan? tapi rasa macam dah lama duk pusing pusing.









oke.. cukup lah dulu ye. ingat nak jugak singgah zoo. tapi jauh pulak kena u-turn. so, aku pun decide untuk terus balik je. odw tu, terjumpa pulak dengan wonderland. aish. rasa geram pulak dengan tiba tiba. takpelahh, untuk sedapkan hati, aku akan datang lagi next time. tapi, yang pasti takkan datang dengan motor dah. dah serik. ni kalo mak aku tahu aku gi melaka naik motor je, rasa rasa beliau pengsan tak? haruslahhh kan. muehehe. babai.


Thank's for reading. Have a nice day !

5 comments:

G3-lina said...

1st time pegy melaka waktu drjah 2.. ade rombongan.. best.. lepas tu.. da t g da... huhu! buaya tu.. gemok nye.. wat bantal peluk.. best! haha~

MiaDiera said...

dalam banyak-banyak negeri,melaka paleng mia gemari hehe

MNFT said...

siesly dah lamew xpii melaka..6 tahunn xg melaka..adeh

Unknown said...

bestnyer dpt jalan2..


saLam kenaLan...dr segmen Ben! huhu.. nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye


http://themrizzo.blogspot.com

Unknown said...

salam. Hye blogwalking pages u ;) Nice2..