Saturday, April 16, 2011

gedix gedix di TAMAN BOTANI, putrajaya

assalamualaikumm..

ni entry minggu lepas. saje saje tade keje baru nak update sekarang ni. wee.

minggu lepas, hari ahad, pukul 3. aku dengan cik B begitu semangat nak gi pusing pusing taman tuu. konon konon nak beromentik *sebut betul betul yehh* sambil naik basikal ronda ronda sekeliling taman. nasib baik hujan dah reda. kalo tak, tak dapatlah kiteorang nak pusing pusing taman tuu. ingatkan dapatlah sewa basikal kan tuk sejam dua. alih alih tengok dekat notis tu, closed on sunday. hampeehh. jakun kan kiteorang. baru first time tahu ada service sewa basikal walaupon sebelum ni selalu la jugak round round tempat ni. time kiteorang nak sewa, not available pulak. next time kena la datang hari sabtu. >.<

alang alang dah ada dekat situ, kiteorang pun  jalan jalan jugak la. pakai kaki je. muehehe. luas kot taman ni. sampai aku semput. next time, better sewa basikal la. lagi seronok dan tenaga pun tak terbuang.





permulaan











pertengahan









separuh. asyik duduk je. =)








pengakhiran





bhaha. aku asyik duduk sajee setiap kali amik gamba. cuaca baik baik saje sebab baru lepas hujan kan. masa dah nak balik tu, aku dengan cik B ternampak ada pasangan pengantin tengah shoot. sangat sangat comel dan sweet diorang tu. yang perempuan pegang gitar. tiba tiba terlintas dalam fikiran aku, one day, when i married i will come here to shoot. this place very nice. boleh la berangan shoot ala ala garden kan. eii.. tak saboo laa.. ngee...
Thank's for reading. Have a nice day !

No comments: