Monday, March 14, 2011

pilih kasih.

huuuu T_T. rase macam nak nangis puas puas je. kenape jadi macam ni. dah empat sem aku menghuni gua desasiswa kolej ni. tibe tibe bila dah tinggal satu sem je lagi sebelum aku dengan rela hati akan keluar membawa diri tak dapat pulak menghuni gua yang selama ni banyak menyimpan koleksi kenangan pahit manis masam aku.

mungkin tuhan dah makbulkan permintaan main main kiteorang selama ni. kiteorang selalu cakap, bila lah nak merasa duk rumah sewa sendiri. nak merasa masak masak kat dapur yang besar. bosan la duduk kat gua ni. dah hampir dua tahun asyik tersenarai je nama dalam *senarai pelajar yang layak menetap di hostel pada bulan bla bla dan bla. tup tup sem depan, hah amik kau. terus takde langsung nama dalam senarai. huuuu T_T. memang sadis ooo. sayang nak tinggal gua ni.  lagipun sem depan adalah sem yang terakhir. pilih kasih betol lah.

gwa memang nak luahkan marah gwa sekarang ni. iskk. grrrr. geram. mana la nak cari rumah yang dekat dekat dengan kolej kan. kalau bulehh nak rumah yang murah sewanya dan dekat giler dengan kolej. kalau tak kesian la dekat member member gwa yang takde transport. aishh. menyusahkan hidop gwa n kawan kawan gwa je.

mak aku siap perli perli lagi. hahh, suka la tu kan dapat duk rumah sewa. begitulah terlebih tak kurang kata kata tak berhemah beliau. hihi. memang pun suka sebenarnya. tapi mak aku memang anti betul lah kalau aku duk rumah sewa. mana pernah aku yang sekarang ni dah berumur 20an merasa duk rumah sewa. mak aku takut nanti aku jadi bebas macam burung yang suka hati dia je nak terbang gi mana mana. kena langgar dengan kapal terbang kang baru tau. mak aku tau aku ni kaki jalan je. kalau duk hostel ada jugak la pak guard yang tak penah amik peduli pasal pelajar. paham tak ayat aku? tu pada pandangan orang tua macam mak aku. tapi orang tua kan. layak la dia risau pasal kita. tambah tambah anak gadis dara. kan?
Thank's for reading. Have a nice day !

No comments: