Wednesday, February 23, 2011

haha. totally guwe rase maluu ^^'

semalam punya citer.
.
.
.
pada pukul 7 pagi, hani dan ecot awal awal lagi bangun coz dorang nak gi amik ujian JPJ. tengah bersiap siap, hani keluar daripada bilik tuk ambik baju dekat ampaian tingkat dua. tiba tiba.....
.

.

.

.

.

hani : korang, korang ! (dengan termengah mengah)
kami : ape? cer citer, cer citer..
hani : aku nampak ada budak laki kuar daripada bilik budak pompuan !
kami : hahh? ko jangan buat citer. tak kan lahh. bilik nombor berapa? ko nampak tak muka dia macam mana? kot kot pengkid?
hani : sumpah ! aku tak tipu. budak laki. dia lalu sebelah aku, pakai helmet dengan baju jaket warna hitam. muka dia memang laki. dia nampak aku dia terus jalan sambil pandang pintu.
aku : isshh. tak boleh jadi ni. apa kata kang kita report dekat Kak Ros? kita buat aduan. isskk. tak sangka betul! (marah)
hani & ecot : ok. nanti kita gi report.

tuk pendekkan citer, malam tu lepas kiteorg melantak, kiteorg pergi rumah kak ros. dia warden asrama. kami pun citer la apa yang hani nampak tu dengan perasaan yang bersungguh sungguh, marah, geram. tapi kak ros aku tengok dia buat muka macam tak caya. 0o,

kak ros : korang nak tau tak lelaki tu sape?
kami : sape kak ros?
kak ros : laki tu adalah suami felo. dia baru je tinggal dekat dalam hostel ni. bilik yang awak cakapkan tu bilik dia dengan isteri dia. diorang baru kahwin dan sekarang tengah mencari rumah sewa yang berdekatan. sementara tu diorang menumpang dulu dekat sini. laki tu selalu keluar pagi pagi tuk pergi kerja.

*gullpp. kami terdiam tanpa kata.
aku rasa macam tebal je muka ni. dalam hati toksah cakap la.
memang aku rasa malu giler. lalu kami cepat cepat blah daripada situ T_T



Thank's for reading. Have a nice day !

No comments: