Tuesday, February 15, 2011

hari ni merendek lagi ^^,

jgn tengok haku. haku tak comel ! grr




feveret haku !


disebabkan hari ni cuti lagi, maka haku pun apa lagi. merendek jela. tapi gi the mines je. walaupun panas tapi sanggup gi dengan motor je sebab nak jimatkan kos. tambang teksi ke KTM mahal. RM8 pastu duit tambang ktm tu RM1.70 pulak. tu baru pergi. belum kira duit tuk tambang balik pulak. aissh. ade beberapa tips yang perlu dilakukan sebelum bawak motor tuk gi jenjalan :

  • pakai losyen yang sunblock tu tuk mengelakkan daripada tangan dan kaki sunburn. tapi lebih baik kalo dapat pakai kasut. so, kulit kaki korang akan terlindung daripada terkena panas terik matahari.
  • cek minyak motor ada ke takde. kalo takde macam mana nak jalan? 
  • cek samada motor tu elok or ade something wrong. contohnye, brek tu berfungsi ke tak? 
  • pastikan purse or beg yang korang bawak tu diletak baik baik. ni tuk keselamatan bagi yang pompuan macam haku ni. 
  • oke, lepas korang dah settlekan semua yang di atas tu korang bulehh la mulakan perjalanan dengan doa moga moga perjalanan kita selamat. (=
dah sampai sana, maka kiteowang pun jalan jalan sampai puas. kiteowang amik gambar pakai purikura tuu ke ape tah. haku pun tak tau gak. HAHA. first time haku try men dengan mende alah tuu. tu pun mintak budak budak cina yang tolong editkan coz kiteowang tak reti. *jgn gelak taw )= hasilnya, gambar tu comel sangat. tapi tak bulehh nak share kan dekat sini. dalam pukul 7 lebih kiteowang gerak balik then singgah makan dekat restoran soho. sekarang masa tuk mengadap assingment pulakk yang dah bertimbun macam gunung T__T



terima kasih sebab baca. salam maulidur rasul =)

Thank's for reading. Have a nice day !

3 comments:

kau kesah ke?? said...

kisses tu pon feveret i tu.

kau kesah ke?? said...

i cari shout bo tada. i floow u. meh le ke blog i.

iezawanza said...

kau kesah ke?? iskk.cian die. shout box kte 2 patung yg tngh gerak2 2..hihi oke, nnt kte jenguk belog kamoo (=