Friday, January 21, 2011

Blog Pilihan Malaysia: Saya Pelajar Kolej Poly-tech MARA Bangi

haku join contest lg.hihi.saje nk cube nasib kot2 ade rezeki kan.mase tngah jalan2 usha blog, haku tertarik dgn satu contest dkt blog ni, KLIK SINI. kowank pon blh join kalo berminat!
oke,mcm biase..ade syarat2 yg kowank perlu ikot.ta susah pon.juz simple thing je.
kowank perlu buat satu entri yg mengandungi:

  • Link entri blog ini
  • Tajuk entri "Saya Pelajar Kolej...."(gantikan nama kolej anda belajar)
  • Gambar anda bersama rakan kelas, sekurang-kurangnya sekeping
  • Nyatakan anda belajar di kolej mana? kursus apa? bila masuk dan bila akan tamat belajar?
  • Ceritakan pengalaman pahit manis anda semasa belajar yang tidak boleh dilupakan

pic mase sem 1


sem 1, section 1

Saya adalah salah seorang pelajar Kolej Poly-tech MARA di Bangi, Selangor. Kursus yang saya amik adalah Dip. in Accountancy (walaupon mase sekolah dulu saya bukan budak akaun).
Saya didaftar masuk pada 26/05/2009. Sekarang saya berada di semester 4. Gambar2 di atas adalah masa saya semester 1. Saya akan tamat belajar pada June 2011, InsyaAllah.
Pengalaman pahit manis sepanjang menimba ilmu disini sangat banyak. Tapi saya nak cerita yang pahit dulu coz pahit akan manis akhirnya.hehe.
Pengalaman pahit yang tak mungkin boleh dilupakan adalah, result saya pada semester 2 jatuh teruk. Saya pun tak tahu kenapa. Tapi saya sangat kecewa. Apetah lagi ibu bapa saya. Tapi saya belajar daripada kesilapan agar pisang tak berbuah dua kali.
Pengalaman manis yang tak mungkin dapat dilupakan pulak, saya berpeluang kenal dengan ramai kawan2 yg sporting. Terutama kawan2 masa semester 1. Sebab tu saya masukkan gambar yang masa semester 1 coz dowang sangat happening sampaikan kiteorang berjanji tuk sama section(kelas) lagi,kalau berpeluang.
.
.
.
ending.

Thank's for reading. Have a nice day !