Thursday, May 19, 2011

selamat tinggal Bangi, selamat tinggal Kolumpo.

Assalamualaikumm..

hari ni adalah last paper. yeehuu. rasa seronok sangat sangat. tak sabar nak tunggu pukul 8.30 malam ni sebab malam ni aku akan tinggalkan bangi ni. tapi untuk SEBULAN sahaja. its mean, sebulan jugak la aku tak dapat bermanja manja dengan beby belog and cik B. T_T wuuuu.

tapi takpelah. bukan lama pun. sebulan je. so, kepada yang nak follow, after sebulan baru aku dapat follow balik yee.  ('.')y

dalam masa sebulan ni, tak dapatlah.................
nak merendek dekat key ell tuuu,
nak lepak bagai dengan kawan kawan and cik B,
nak layan movie movie terbaru,

dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yang paling penting

dalam masa sebulan ni tak payah..................... 
nak bersengkang mata sampai pagi untuk mengadap buku,
tak payah bangun pagi pagi and bersiap untuk pergi kelas,
tak payah nak susah payah kumpul baju baju busuk untuk dibasuh,
tak payah keluar duit untuk makan,

waaa. bestnyeee. bukak sem nanti tak stay hostel dah. tapi, yang tak best, senior senior kata sem 5 paling busy. maklumlah, sem last kannnn. >.<

babai. nak sambung hafal law balik. 



tetibe teringat time sem 1 dulu. jakun kan aku. muehehe. awat laa burok bona ehh aku ni?
dulu, mana pandai lagi nak bergaya make up bagai ni. tu pun aku rasa time tu aku dah lawa giler dah. bhahahah.  *sile muntah okee.


see, see, and see. inilah aku yang sekarang. lain bebeno kan? cuba bezakan. kalau korang dapat cari perbezaan, aku bagi cekodok. 
ehhhhh. dah, dah. aku nak hafal law ni. ada 5 bab lagi. >.<
babai. babai. babai.


Thank's for reading. Have a nice day !

3 comments:

MiaDiera said...

nak cekodokk hehehe

SRenungan said...

owh..hehehe
datang blogwalking sini :)

Unknown said...

Anda Terpilih !

http://mohdyunus89.blogspot.com/2012/03/assalamualalaikum.html